AKTYWNY ODBIÓR TELEWIZYJNYCH OFERT

Drudzy zajmują się aktywnym odbiorem telewizyjnych ofert przez dziecko, chcąc poznać sposób jego interpretacji, świat wartości i przejawy wynikającej z tego aktywności. Chciałbym raz jeszcze wspomnieć, że pewien typ refleksji, pewne pytania charakterystyczne dla poruszanej tu problematyki powracają cyklicznie. Dzieje się tak, gdy mass media uzyskują nową jakość, nowe możliwości i gdy towarzyszą temu niepokojące fakty społeczne (np. wzrost agresji, przestępczości), dla których szuka się gorączkowo wytłumaczenia. Z taką sytuacją mamy do czynienia niewątpliwie obecnie w Polsce.Polskiej refleksji nad relacją dziecko-telewizja (pod pewnymi względami specyficznej) chciałbym poświęcić dalszą część niniejszego tekstu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.