ANALIZA ZADANIA W PROCESIE

Trzy pierwsze kategorie odpowiadają dziedzinie poznawczej, czwarta – motorycznej, piąta – emocjonalnej, a więc dziedzinom taksonomii celów pedagogicz­nych .Gangne do procesu dydaktycznego wprowadza analizę zadania, procedurę występującą w zarządzaniu, gospodarce i wojskowości. Zadanie rozkłada się na małe kolejne kroki, które trzeba przejść, żeby osiągnąć zamierzony wynik. Roz­kładając zadanie na umiejętności, nauczyciel orientuje się, gdzie leży problem, wprowadza niezbędne poprawki i sprawdza, czy uczniowie posiedli umiejętności i umiejętności składowe niezbędne do wykonania zadania. Oto przykład takiej analizy:Ab;/ ocenić wypowiedź przedstawiciela rządu w kwestiach ekonomicznych, na­leży:znać zasady ekonomii,rozumieć wydarzenia krajowe i międzynarodowe,odróżniać dowody od opinii,ustalić wartość dowodów,wyprowadzić z dowodów wnioski.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.