BOGACTWO OFERT

Bogactwo ofert jest jednak pozorne, bowiem większość z bardzo licznych propozycji kierowanych przez media do dzieci jest w dużej mierze jednorodna i da się ująć w niezbyt wielu kategoriach.Wiele przekazów sprawia wrażenie pewnej schematyczności, wręcz standaryzacji (np. pomysły na formułę czasopisma dla dzieci), co sprawia, że realnie cała oferta, mimo wielości propozycji, nie jest zbyt oryginalna i zróżnicowana.  Widoczny stał się ostatnio prymat kultury wizualnej nad kulturą słowa. Tendencja ta, zauważalna od dawna, przejawia się na naszym gruncie m.in. w ekspansji telewizji, wizualnej reklamy zewnętrznej, prasy i książki obrazkowej, komiksu oraz w upowszechnianiu się komputerów PC z oprogramowaniem „ikonicznym” (Windows i inne, pracujące w tym środowisku programy użytkowe, edukacyjne i gry), a także gier telewizyjnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.