CAŁOKSZTAŁT WARUNKÓW

Zwykle stan taki jest podłożem frustracji, apatii, co z kolei zwiększa podatność na np. demagogiczną perswazję, także medialną.Wymiar behawioralny. Tego typu następstwa są zwykle rezultatem zaistnienia skutków w wymiarach poznawczym i emocjonal­nym, co oznacza, że media wpływać mogą na ludzkie zachowania w sposób raczej pośredni.Aktywizujący lub dezaktywizujący wpływ mediów można rozpat­rywać tylko w kontekście całokształtu warunków, w których zaistniało określone zachowanie, nigdy zaś jako jedną, wyizolowaną przyczynę. Zainteresowanie problematyką dziecka i telewizji jest tak stare jak samo medium. Wraz z dynamicznym rozwojem i upowszechnianiem się telewizji w USA i Europie zaczęły pojawiać się publikacje wskazujące na szanse i zagrożenia związane z oddziaływaniem TV na dziecko.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.