CECHY UNIWERSALNE

Ten typ przekazu reklamowego, charakterystyczny dla dzisiejszych mediów elektronicznych, ma na celu, jak sądzę, przede wszystkim wyróżnienie się firmy i jej produktu w natłoku podobnych ofert. Chodzi tu także o subtelne nakłanianie do określonego wyboru przez połączenie produktu z towarzyszącym jego używaniu pozytywnym stanem emocjonalnym odbiorcy. Nie mamy tu do czynienia z drobiaz­gowym przedstawianiem zalet i sposobu użycia danego produktu, jak programach TV typu commercial presentation, ani z kierowanymi wprost apelami i wezwaniami do kupna. Nowoczesne reklamy obliczone są na to, że każdy odbiorca dokonuje własnego, indywidualnego odczytania znaków tworzących komunikat, który tym samym nabiera cech uniwersalnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.