CYKLICZNOŚĆ TELEWIZYJNYCH PRZEKAZÓW

Tego typu przekazami są również telewizyjne reklamy Cykliczność telewizyjnych przekazów, przynajmniej poten­cjalnie, przez organizowanie własnej widowni i wyrabianie specyficznych upodobań stwarza większe możliwości nawiązania dialogu z widzem 0 wzmacnia oddziaływanie .Sposoby wykorzystania nośności form seryjnych mogą być różne: od wychowawczej, poznawczej roli programów dla dzieci do propagandowej, politycznej roli seriali lub programów publicystycznych i informacyjnych.Jeszcze w pierwszej połowie lat siedemdziesiątych G. Gerbner, uważany za ostrożnego i umiarkowanego badacza, wskazywał na telewizję amerykańską jako na istotę komunikowania społecznego w USA. Jednak już w 1977 roku po raz pierwszy w historii telewizja zaczęła tracić widzów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.