CZERPANIE Z WSKAZÓWEK

Behawio­ryści czerpią z tego wskazówkę, że czynniki poznawcze nie są konieczne dla objaśnienia mechanizmu uczenia się; poprzez modelowanie można nauczyć, jak wykonywać najbardziej nawet złożone czynności. Uznając rolę wzmocnienia i na­grody, trzeba widzieć je w sytuacji, w której uczeń ma szansę wykonania czy nności i przyswojenia ich sobie dzięki obserwacji, i które potem posłużą mu do modelowa­nia swojego zachowania. Tak szkolą trenerzy sportowi i instruktorzy w wojsku. Robert Gagne zaprezentował klasyczny już model hierarchicznego układu ty­pów uczenia się (czyli zachowania). Pierwsze pięć typów można określić jako ope­racje behawioralne, dwa następne jako zarówno behawioralne, jak i poznawcze; ostatni, który stanowi najwyższą formę myślenia, ma charakter poznawczy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.