CZŁOWIEK MASS- MEDIA

Wymiar poznawczy. Mówi się tu o trzech najważniejszych efektach oddziaływania: o wpływie na definiowanie sytuacji i o tworzeniu obrazu rzeczywistości;  o powodowaniu powstawania luki informacyjnej pomiędzy elitami (wysokie kompetencje komunikacyjne) a resztą społeczeństwa (przeciętny lub niski potencjał komunikacyjny; o ustalaniu porządku dnia, o kierunkowaniu uwagi na pewne sprawy i odwracanie jej od innych.Wymiar emocjonalny. Mówi się tu o trojakich podstawowych związkach emocjonalnych odbiorców z przekazem: o pobudzeniu, rozładowaniu napięcia i przeżywaniu zastępczym. Długotrwały związek emocjonalny z mass mediami (przede wszystkim z TV) prowadzić może do pojawienia się potrzeby dalszego, ciągłego kontaktu emocjonalnego z medium.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.