DOWODY W BADANIACH

Nawet tacy zwolennicy uczenia się we współpracy, jak David i Ro­ger Johnsonowie oraz Robert Slavin uważają, że we właściwych warunkach współ­zawodnictwo między równorzędnymi grupami lub równymi sobie uczniami może pobudzać, stać się źródłem motywacji i radości oraz – jak w przypadku wyrabiania nawyków, zadań na szybkość wykonania, gier i czynności ruchowych – podnieść wyniki uczenia się.Badania dowodzą, że współpraca wpływa korzystnie na: 1) kształtowanie się pozytywnie nakierowanej i spójnej tożsamości człowieka; 2) samorealizację i zdro­wie psychiczne; 3) wiedzę o innych i zaufanie do nich; 4) komunikowanie się; 5) akceptowanie innych i pomaganie im; 6) zdrowe stosunki międzyludzkie; 7) re­dukcję konfliktów. Uczenie się grupowe i we współpracy znacznie lepiej kształtuje te wszystkie cechy niż uczenie się rywalizacyjne lub indywidualne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.