DRUGA Z HIPOTEZ

Druga z hipotez wysuwanych niegdyś przez badaczy komunikowania masowego, aktualna i ważna, moim zdaniem do dziś dotyczy roli telewizji w konstruowaniu świadomości indywidualnej i zbiorowej widzów. Zakłada ona, że mass media wpływają nie tyle na to, co ludzie myślą, lecz również na to, o czym myślą — wyznaczają zakres , i kierunki ludzkiego myślenia, nadają wagę ludziom i sprawom ( (tworząc pewną hierarchię postaci i problemów).   Wydaje się, że dzisiaj telewizja, pokazując np. nadreprezentację agresji w stosunku do realnego świata lub przedstawiając konsumpcję jako jedną ! z ważniejszych spraw w życiu, w znacznej mierze tworzy „świadomość medialną”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.