DYSTRYBUCJA TREŚCI

Dystrybucją treści kultury popularnej zajmują się mass media zmuszone do pewnych kompromisów i samoograniczeń. W celu pozyskania jak największej liczby odbiorców, osiągnięcia finansowego sukcesu, muszą dopasowywać swój „towar” do oczekiwań masowego odbiorcy, kierować się jego potrzebami i uwzględniać pewne intelektualne ograniczenia. Produkcja kulturalna w takim wydaniu nabiera takich cech, jak każda działalność komercyjna na wolnym rynku. Mass media pomijają generalnie wszelkie środki wyrazu, przeżycia, poglądy itd., których wymowa nie jest jednoznacznie zrozumiała i możliwa do powszechnego zaaprobowania. „Oznacza to, że środki masowego przekazu nie mogą ukazywać przeżyć, którymi zajmuje się sztuka, filozofia czy literatura (…)

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.