DZIECIĘCE PREFERENCJE

Przesunięcie dziecięcych preferencji w stronę „dorosłości” jest dziś niepodważalnym faktem kulturowym nie tylko w Polsce. Sądzę, że media elektroniczne stanowią aktualnie jedno z ważniejszych źródeł edukacyjnych dziecka. Słowo „edukacyjny” rozumiem tutaj jako: „wywierający realny wpływ na psychikę dziecka, organizujący jego doświadczenia”. Ten wpływ nie musi być oczywiście zgodny z celami, zamierzeniami formułowanymi przez dorosłych.  Tak się też często dzieje, ponieważ rządzi tu przypadkowość, mimowolność, brak umiejętności dokonywania oceny i selekcji odbieranego przez dziecko komunikatu. Często zdarza się, że treści odbierane przez dziecięcego telewidza, użytkownika Internetu itp. stoją w sprzeczności lub nie są całkiem zgodne z tym, czego próbuje nauczyć szkoła.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.