DZISIEJSZA REKLAMA

Dzisiejsza reklama, w różnych postaciach, znajduje się na przecięciu wpływów kultury, konsumpcji i biznesu. To w niej „sprzedają” swój wizerunek niedawni odtwórcy roli Hamleta (przykład polski) i popularni prezenterzy telewizyjni. To reklama TV dla promocji zwykłych środków piorących sięga po klasykę polskiej literatury („Ociec, prać?!”—    Pollena 2000)Reklama zaspokaja w dzisiejszym świecie potrzebę przynależności, bycia w grupie („wybieram to, co inni”) oraz zapewnia, jak zauważa Z. Bauman, nową tożsamość, daje możliwość orientacji, utrzymania się na powierzchni w powodzi wrażeń i informacji, a przynajmniej stwarza takie złudzenie.„Właściwie wszystko oddaje paradoks uchwycony w reklamie: »Bądź sobą, wybierz Pepsi«, wymyślonej przez jakiegoś geniusza.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.