DZISIEJSZA REKLAMA

Współczesna wiedza o reklamie posługuje się dorobkiem wielu dyscyplin naukowych: psychologii, socjologii, semiologii, nauki 0  marketingu, komunikowaniu masowym, nauki ojęzyku (ze szczególnym uwzględnieniem socjolingwistyki). Refleksja na temat społecznego, kulturowego, edukacyjnego funkcjonowania i znaczenia reklamy (nie chodzi tu o badanie skuteczności reklamy z punktu widzenia oferenta 1  nadawcy) jest udziałem m.in. antropologów kultury, socjologów kultury, psychologów społecznych, językoznawców, filmoznawców, badaczy folkloru, rzadziej pedagogów.Zainteresowanie tych środowisk bierze się stąd, że istota działalności reklamowej we współczesnym świecie wykracza w oczywisty sposób poza sferę marketingową, ekonomiczną (w wąskim rozumieniu tych pojęć), a jej rzeczywiste znaczenie jest o wiele poważniejsze i szersze, niż wynikałoby to z pierwotnych intencji twórców reklam.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.