EKSPANSJA MEDIÓW

Problematyka ta ujmowana była w ramach wychowania równoległego. Użyteczność takiej perspektywy wydaje się dzisiaj już nie wystarczać. Od pewnego czasu mamy do czynienia, jak pisałem wcześniej, z prawdziwą ekspansją mediów elektronicznych — nie tylko TV i wideo, ale także komputerów PC, Internetu i gier wideo. Dziecko jest wprost bombardowane nowymi ofertami audiowizualnymi, dostar­czającymi coraz silniejszych wrażeń i nieznanych dotąd pomysłów, a ich odbiór ma często charakter indywidualny (bez wiedzy i obecności dorosłych), przypadkowy, nie poprzedza go selekcja. Dlatego trudno dziś mówić o „równoległości” pewnych zewnętrznych wpływów wychowawczych. Obecnie mamy do czynienia z prawdziwą mozaiką wpływów, krzyżowaniem, przenikaniem się treści mogących stanowić potencjalne źródło doświadczeń edukacyjnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.