EWOLUCJA PRZEKAZU REKLAMOWEGO

Nie można tu mówić o prostym manipulowaniu, sterowaniu potencjalnym klientem w myśl schematu bodziec—reakcja, a raczej 0  subtelnym oddziaływaniu, które można opisać np. w kategoriach semiologicznych.Ewolucja przekazu reklamowego w mediach audiowizualnych doprowadziła do powstania takich jego postaci, jak np. reklama, w której nie pojawia się reklamowany produkt, reklama z ograniczoną do jednego słowa (nazwa produktu lub firmy) warstwą słowną i komunikat reklamujący tak naprawdę coś innego, niż to, co widzimy na ekranie. Myślę tu o reklamach prezentujących tzw. napoje bezalkoholowe (EB, Bols, Żywiec, Okocim i wiele innych), które stanowią margines w produkcji wymienionych firm — to oczywisty kamuflaż dla prawdziwych celów rekłamodawców i naigrywanie się z obowiązującego w Polsce prawa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.