GŁÓWNE POLE DZIAŁANIA

Wpływają na nasze zachowania, wybory, poglądy — zarówno polityczne, jak i estetyczne — z siłą dawnych ideologii. We władaniu „imagologów” — specjalistów od wyobrażeń (reklama, public relations) — znaleźli się „obiektywni” i „bezstronni” badacze, dziennikarze, twórcy kultury, stając się „towarem wytwarzającym inny towar”— bestseller książkowy, teorię naukową, płytę CD, cokolwiek, co się dobrze sprzeda. „Imagoiodzy”, jak pisze M. Kundera, sprawiają, że ich wytwory, w tym m.in. wszelkie formy dzisiejszej reklamy, prześcigają rzeczywistość.Głównym polem działania specjalistów od kształtowania ludzkich wyobrażeń jest właśnie świat reklamy, o którym piszę w osobnym rozdziale. W tym miejscu chciałbym poczynić jedynie kilka uwag natury ogólnej, wskazujących na miejsce reklamy w ogólnokulturowym kontekście.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.