GODNE UWAGI

Dla uzupełnienia nakreślonego powyżej obrazu warto w tym miejscu przypomnieć dwie hipotezy sformułowane już jakiś czas temu, które, choć nie do końca potwierdzone, wydają się dziś ciągle inspirujące i godne uwagi.Jeszcze w 1963 r. D. Lerner zauważył, że TV może pobudzać ludzkie oczekiwania, budzić nadzieje, stwarzać nowe potrzeby i wskazywać sposoby ich realizowania. Jednym słowem — stymulować ludzkie aspiracje. Dzisiaj tę rolę spełniają m.in. seriale obyczajowe i  wszechobecna reklama telewizyjna.Problemy pojawiają się wtedy, gdy rzeczywistość okazuje się bardziej okrutna i daleka od ekranowych wizji, a sukces i dobrobyt nie są tak łatwo osiągalne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.