GONIĄCA CIEKAWOŚĆ

Uczniów myślących natomiast gna ciekawość, problemy pobudzają ich, a nie frustrują, są niezależni i chętnie podejmują ryzyko, nie jest więc im potrzebne uznanie nauczyciela. Kłopot tylko, że zazwyczaj szkoły i nauczyciele nie wiedzą, jak postępować z uczniem myślącym. Programiści powinni pamiętać, że uczniowie nie mogą unikać stawiania pytań, bać się błędu i ryzykownych pomysłów ani lękać się tego, że nie zadowolą nauczy- cielą. Z teorii poznawczych wyciągamy wniosek, że uczeń chce się uczyć i wie, jak to się robi. Z obserwacji natomiast wiemy, że po kilku latach spędzonych w szkole większości uczniów wyperswadowano uczenie się i nauczono go unikać. Szkoły powinny stać się środowiskiem bardziej ludzkim, w którym uczniowie mogą rozwi­nąć swój potencjał. Z tą myślą zwróćmy się do humanistycznych teorii uczenia się.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.