KIEDY UWAGA BŁĄDZI

Wszystko, co dzieje się z uczniem i wkoło niego, woła o zainteresowanie i budzi motywację. Kiedy zwrócimy na coś uwagę, to tym samym nie zauważamy czegoś innego. Trzeba de­cydować, jak gospodarować uwagą i czasem. Kiedy uwaga błądzi, kiedy ucznio­wie nie potrafią skupić się na zadaniu, znaczy to, że albo zadanie jest zbyt skompli­kowane, albo jest to sygnał jakichś psychospołecznych problemów, które wymagają interwencji nauczyciela.  Rodzi się pytanie, jak programiści, a już szczególnie nauczyciele, mogą wzbu­dzić motywację uczniów, by zajęli się zadaniem na dzielenie lub sonetami Szekspi­ra, kiedy z drugiej strony ogrom potrzeb, zainteresowań, emocji domaga się uwagi i poświęcenia czasu? Jak i czy można by lepiej włączyć do procesu dydaktycznego te wszystkie uczucia, zainteresowania i potrzeby, a może po prostu zapomnieć.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.