KWESTIA ZNACZENIA KOMUNIKATÓW

Jednym ze zjawisk z tego obszaru jest reklama telewizyjna, szczególna forma oddziaływania na ludzką świadomość, sytuująca się na pograniczu kultury, edukacji i ekonomii, obecna w polskiej rzeczywistości zaledwie od kilku lat. Kwestia znaczenia komunikatów reklamowych w życiu polskiego dziecka wymagała, moim zdaniem, dogłębnego zbadania. Chodzi przy tym zarówno o skutki zamierzone, jak i niezamierzone przez nadawców i dysponentów mediów.Moim zamiarem było ukazanie zjawiska dziecko i reklama telewizyjna jako problemu pedagogicznego w różnych aspektach, Ważny był sposób funkcjonowania reklamy w rodzinie, jej znaczenie w dziecięcej świadomości, wyobraźni i zabawach, zakres wiedzy dorosłych—    rodziców i pedagogów — na ten temat.Niniejsza publikacja stanowi skróconą, przeredagowaną wersję rozprawy doktorskiej obronionej przez autora na Wydziale Pe­dagogicznym UW w 1998 roku.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.