MAKRO I MIKRO PERSPEKTYWA

Nie jawiła się jeszcze wówczas jako realne zagrożenie albo konkurencja wypierająca książkę i czasopisma, ale już wtedy zaczynano wiązać TV ze specyfiką kultury wielkiego miasta, gdzie była ona, jako medium, najpowszechniejsza i najbardziej znacząca. Telewizja jako element trzeciego układu kultury „promieniowała” z wielkich miast na wieś, przy jednoczesnym słabnięciu znaczenia placówek upowsze­chniających kulturę.Problematykę upowszechnienia kultury poprzez telewizję pode­jmowali w swych badaniach i publikacjach m.in. J. Gajda, J. Papuzińska i K. Ferenz.Oprócz takiej perspektywy makro rzadziej pojawiała się perspektywa mikro, odnosząca się do osobistych, indywidualnych odczytań komunikatów kulturowych lub traktująca kontakty telewizyjne jako jeden z elementów kultury dziecięcej —jeden z wymiarów współczesnego dzieciństwa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.