MASOWE OFERTY

Sprzedaży filmów towarzyszą masowe oferty książek, przyborów szkolnych, zabawek i odzieży sygnowanych ikonami filmowymi. Wydarzenie kulturalne staje się tylko jednym z elementów szeroko zakrojonego, biznesowego przedsięwzięcia, a dziecku wyznacza się nową rolę — instrumentalnie traktowanego konsumenta. Pojawienie się tych zjawisk zbiegło się w czasie z przekształceniami bądź upadkiem tradycyjnych instytucji upowszechniania kultury (domów kultury, bibliotek, czytelni, klubów osiedlowych i gminnych) oraz z przełamywaniem państwowego monopolu w tej dziedzinie wraz z postępującym procesem decentralizacji i komercjalizacji kultury. Wyraźnie zauważalny stał się wpływ reguł ekonomicznych na sferę kultury. W skali mikro objawia się to m.in. w domowym charakterze kontaktów z kulturą (TV, prasa), w charakterze indywidual­nych wyborów kulturalnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.