MYŚLENIE TWÓRCZE

Trudno ich scharakteryzować; ich nieoczekiwane odpowiedzi budzą nieraz lęk nauczyciela, a ich zachowanie często odbiega od uznanego za „normal­ne . Bywa, ze nauczyciele zniechęcają do twórczości i karzą twórczych uczniów. Kakże programiści skłonni są nie uwzględniać ich w pracach programowych – tre­ściach, opisach kursu, przewodnikach i materiałach dydaktycznych – jako że re­prezentują tylko małą liczbę uczniów, jakieś 2-5% w zależności od przyjętej defi­nicji ucznia twórczego. Warunki stawiane programistom nie pozwalają na rozrzutność . planowanie specjalnych zajęć i środków dla tej kategorii uczniów. Nierzadko pedagodzy wrzucają uczniów twórczych do jednego worka z wybitnie mteligenlnymi lub uzdolnionymi, chociaż wysoka inteligencja nie musi koniecz­nie ‘ączyc się z wybitnymi uzdolnieniami twórczymi. W dodatku jest wiele rodza­jów twórczych dzieci.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.