NASTAWIONY PROGRAM

Program nastawiony jest na proces, nie na produkt; na osobiste potrzeby, nie na materiał przedmiotowy; na sens psychologiczny, nie na wyniki poznawcze; na ela­styczne planowanie sytuacji dydaktycznych, nie na sytuacje ułożone według harmo­nogramu. Uczenie się ma być swobodne, nie zaś sprowadzone do zaplanowanych czynności. Psychologiczne i społeczne warunki charakteryzujące otoczenie ograni­czają lub wzbogacają pole życiowe człowieka. O tym właśnie polu trzeba myśleć, planując program. I o tym, że wszystko, co dotyczy danego ucznia w danym mo­mencie, nadaje znaczenie jego polu życiowemu, a więc ostatecznie uczeniu się.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.