NIEDOSTATEK KIEROWANEJ UWAGI

Wadą teorii fenomenologiczno-humanistycznych jest niedostatek uwagi skiero­wanej na poznawcze uczenie się. Zapytani, jak oceniają skuteczność swoicłi progra­mów, sięgają- podobnie jak rekonceptualiści – po świadectwo i subiektywną ocenę uczniów i nauczycieli. Pokażą też prace uczniów i opowiedzą o zmianach w postę­powaniu i postawach uczniów. Sami fenomenolodzy zresztą nie potrafią osiągnąć zgodności w takich kwestiach, jak uczyć samorealizacji, samookreślenia, ludzkich dążeń itp., jak i które treści dobierać, jak umieścić pośród wyników uczenia się ry­sunki, wiersze, biografie, i w jaki sposób dowodzić swoich racji lub sprawdzić je. Bardzo przydałby się adekwatny, humanistyczny program, który sprzyjałby uczeniu się skoncentrowanemu na samorealizacji i samookreśleniu ucznia Dopóki jednak nie usunie się wskazanych wyżej niedostatków, praca nad takim programem ugrzęźnie w nieporozumieniach charakteryzujących fenomenologiczne podejście do uczenia się.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.