NOWY I CIEKAWY NURT

Nowym i ciekawym nurtem są Media Studies, które jednak albo koncentrują się na samych tekstach, przekazach, albo skupiają na grupach rodzin, domowym kontekście oglądania TV. Podejście to charakteryzuje próba uchwycenia zjawiska oglądania telewizyjnych komunikatów w kontekście otaczających je, konkretnych warunków społecznych, politycznych, ekonomicznych i kulturowych, a także zwrócenie uwagi na dziecięce emocje, wartościowania, interpretacje i   idące za tym formy aktywności (np. różne formy zabawy, folklor dziecięcy). Przykładami nowatorskich prac z tego kręgu mogą byc teksty Children and television (Hodge i Tripp 1986) oraz Children talking television (Buckingham 1993). Z tej ostatniej, niezwykle interesującej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.