ODBIORCA I PRZEKAZY

Myślę, że ta uwaga ma duże znaczenie dla dyskusji o komunikowaniu masowym, roli i znaczeniu mass mediów w życiu dzisiejszego człowieka, gdzie często przypisuje się magiczną moc symbolicznym przekazom, nie uwzględniając całego społeczno-politycznego, kulturowego i ekonomicz­nego kontekstu zjawiska i indywidualnych ludzkich odczytań. W funkcjonujących dziś opisach aktu komunikowania używa się pojęcia „kompetencja komunikacyjna” rozumianego jako „zdolność do komunikowania obejmująca umiejętność poprawnego, tj. zgodnego z regułami i normami społecznymi, posługiwania się środkami komunikowania werbalnego i niewerbalnego zarówno z pozycji nadawcy, jak i odbiorcy przekazów”.Kompetencja komunikacyjna nie stanowi wyłącznie konstruktu teoretycznego, lecz jest zjawiskiem o realnym wymiarze społecznym. „(…)

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.