ODDZIAŁYWANIE CZY WYKORZYSTANIE TELEWIZJI?

Pomimo wielu przeprowadzonych badań nie ma wciąż prostych odpowiedzi na pytania o oddziaływanie mass mediów na człowieka, a nawet nie ma powszechnej zgody co do interpretacji uzyskanych już wyników zarówno wśród praktyków, jak i teoretyków — badaczy komunikowania. Po latach początkowej wiary w potęgę oddziaływania mass mediów i siłę ich wpływu (zarówno pozytywną, jak i negatywną), jakby dla równowagi postawiono tezę o impotencji mediów (Klapper 1960), a przynajmniej o ich ograniczonym, pośrednim wpływie na człowieka.Dla dysponentów mediów, a głównie dla tych władających telewizją,było to doskonałe alibi wszelkich poczynań.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.