OTRZYMANE WYNIKI

Żeby sprawdzić, czy uczniowie w trakcie pracy gru­powej czynią postępy, często stosuje się krótkie sprawdziany Z wyników otrzyma­nych przez pojedynczych uczniów wyciąga się średnią co skłania członków grupy do wzajemnej pomocy. Nauczyciel wyraża w specjalny sposób uznanie .grupom, które osiągają najwyższy wynik, lub w których przyrost wyników był największy. Także osiągnięcia pojedynczych uczniów są zauważane, gdyż podtrzymuje się w ten sposób motywację. Trzeba więc znaleźć równowagę między nagradzaniem za osiągnięcia indywidualne i za wynik zespołowy. Co pięć, sześć tygodni zmienia się skład zespołu, żeby każdy uczeń miał okazję pracować z różnymi partnerami i żeby dać nową szansę członkom tych grup, które wypadły gorzej. Model nauczania koleżeńskiego jest podobny, tyle że kładzie się tu większy nacisk na sprawdzian wstępny i końcowy oraz na jakość opanowania umiejętności.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.