PERSWAZYJNY CHARAKTER REKLAMY

Mówienie jednak o czysto perswazyjnym charakterze reklamy — elementu współczesnej kultury — zwłaszcza w behawiorys- tycznym ujęciu bodziec-reakcja wydaje się już dzisiaj nieporozumie­niem. Świat reklamy ewoluował przez lata i dysponuje dzisiaj bardzo subtelnymi sposobami oddziaływania. Możliwe jest np. osiąganie tych samych efektów komercyjnych, tj. wzrostu sprzedaży produktu, za sprawą reklamy TV, która ma różne warstwy, różne pokłady potencjalnych oddziaływań i znaczeń. Oznacza to, że osoby, które zakupiły dany produkt pod wpływem reklamy TV, uczyniły to tak naprawdę z różnych powodów, bowiem każda z nich odczytała reklamowy komunikat inaczej, każda znalazła w nim coś dla siebie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.