POD WPŁYWEM PIAGETA

Piagetowskie asymilacja, akomodacja i równoważenie, podobnie jak De- weyowskie doświadczanie, posłużyły jako podstawa dla zaproponowanych przez Tabę trzech zasad organizowania doświadczeń dydaktycznych: 1) ciągłość sugeru­je, że program powinien być w wymiarze pionowym tak zorganizowany, aby umie­jętności i pojęcia powracały i żeby zagwarantowana była możliwość ciągłego ćwi­czenia umiejętności; 2) sekwencyjność mówi, że organizacja programu oddaje postępujące pojmowanie materiału, tak że każde kolejne doświadczenie zbudowane jest na poprzednim, wchodzi jednak szerzej i głębiej w materiał; 3) integracja wskażuje na poziomą organizację związków między doświadczeniami składającymi się na program, dzięki czemu elementy programu są ze sobą powiązane, przedmioty nie są wyizolowane i nauczane niezależnie od innych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.