POŁOŻONY NACISK

Dodatkowo należałoby wspomnieć o metodzie, którą po­sługują się Maslow i Rogers: wywoływania, wydobywania na wierzch osobi­stych wartości ucznia, jego zdolności dokonywania wyborów i prowadzenia do samorealizacji.Chociaż nacisk położony jest na postawy, uczucia i emocje, w procesie po­rządkowania wartości pojawia się też element poznawczy, tak jak w przypadku znanej taksonomii celów nauczania w dziedzinie emocjonalnej Krathwohla i Blooma. W trakcie porządkowania wartości uczeń sięga po rozmaite procesy po­znawcze: analizę, syntezę, ewaluację i nawet rozwiązywanie problemów. Trudno natomiast przedstawić ilościowo lub zmierzyć te elementy metody porządkowa­nia wartości, które akcentują postawy, uczucia, aspiracje, obraz samego siebie i zainteresowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.