POTRZEBY EMOCJONALNE

Szkół nie należy zmieniać, wydłużając dzień nauki lub rok szkolny, zadając więcej do domu lub rozpychając program, ale trzeba uczynić szkołę milszą uczniom i bardziej zgodną z ich zainteresowaniami, by mogli zdobyć poczucie siły, spełnie­nia i zasadności przebywania w klasie. Kiedy nauczymy się radzić sobie z psychicz­nymi wymaganiami uczniów, staniemy się bardziej wrażliwi na to, co pcha ich do nauki, wtedy będziemy mogli zająć się tym, czego oni mają się nauczyć. Potrzeby emocjonalne ważniejsze są od poznawczych. Kwestie dyscypliny i postępów powią­zane są z tym, czy uczniowie wiedzą że ktoś ich wysłucha, myśli o nich, troszczy się i traktuje poważnie. Sprawy te bliższe są nauczycielom w szkołach podstawo­wych. Ci w szkołach średnich uważają że to nie ich sprawa zajmować się na co dzień społecznymi i psychicznymi problemami uczniów, że raczej należy skupić się na materiale nauczania i sprawach z nim związanych – czego uczyć i w jakim zakre­sie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.