PRACA NAD MATERIAŁEM

Zamiast zaczynać od wspólnej pracy nad materiałem i potem sprawdzać jego opanowanie, uczeń najpierw sam pracuje nad przyswojeniem jakiejś umiejętności, potem wykonu­je sprawdzian, który kontrolują inni członkowie zespołu, aby udzielić mu następnie stosownej pomocy. Dopiero kiedy uczeń wykona dobrze 80% lub więcej zadań, zespół pozwala mu przystąpić do sprawdzianu końcowego. Podobnie jak w omówionym powyżej modelu podwójnej oceny, dokonania zespołu spotykają się z uznaniem nau­czyciela i wyrażone są wynikiem końcowym oraz wielkością przyrostu. Dodatkowo zespoły otrzymują nazwy: „super zespołu” (wysokie wyniki), „ świetnego zespołu” (umiarkowane wyniki) i „dobrego zespołu” (najniższy dopuszczalny wynik).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.