PROCES UCZENIA SIĘ SZKOLNEGO

Podejście humanistyczne wymaga pewnej dozy ciepła, naturalności, dojrzało­ści, troski o człowieka – w tym przypadku dzieci i młodzież. Celem nie są osiągnię­cia szkolne, ale rozwój dziecka jako całości, jego potrzeby społeczne, psychiczne, poznawcze i fizyczne. Z tego powodu pedagodzy progresywiści skłonni są przyjąć wiele z poglądów fenomenologicznych, nie wiedząc nawet, że w znacznej mierze zostały one zaczerpnięte z prac klasycznych progresywistów od Pestalozziego i Froebla zaczynając, a na Parkerze i Washbumie kończąc.Proces uczenia się szkolnego zachodzi w grupach, według formalnego progra­mu, choć oczywiście istnieje także program nieformalny lub ukryty. Dziecko jest tylko jednym z trzydzieściorga uczniów, z których każdy pragnie uwagi nauczycie­la, a pozostawiony sam na sam z tekstem staje się bierny.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.