PRZEMYSŁ REKLAMOWY

„Iluż ludzi zachęciła do górskiej wspinaczki jazda wygodną kolejką linową? Czy kolejki linowe, czyniąc góry bardziej przystępnymi, nie obniżyły ich w oczach swoich pasażerów?”.Środki masowego przekazu, zdaniem Van den Haaga, pozornie kompensując ludzkie przeżycia, w ostatecznym efekcie prowadzą do okaleczenia zdolności przeżywania samego życia. Poszukiwanie rozrywki staje się dziś nawykiem, działa jak narkotyk. Autor tej koncepcji zauważa, że odbiorcy pop-kultury nie tyle nie odróżniają rzeczywistości od fikcji, ile lubią tę ostatnią obdarzać realnym życiem. Na tym bazuje do dnia dzisiejszego m.in. cały przemysł reklamowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.