PRZEPROWADZONE BADANIA

Badania, które stanowiły podstawę, zostały przeprowadzone na przełomie lat 1993/1994 i do tamtej rzeczywistości odnoszą się przedstawione dane. Publikacja ukończona została w 1997 roku. Mam wrażenie, że zasygnalizowane wówczas kwestie, takie jak pilna potrzeba wprowadzenia w życie edukacji medialnej czy pojawienie się nowych wymiarów dzieciństwa polskiego dziecka (dziecko jako konsument) zostały obecnie wyraźne dostrzeżone i publicznie wyartykułowane. Sądzę ponadto, iż mimo upływu kilku lat od przeprowadzenia badań zaprezentowany tu materiał niewiele stracił na aktualności. W publikacji oprócz „refleksji badacza” wyraziłem sądy natury ogólniejszej, dotyczące poruszanych zagadnień, będące plonem doświadczeń zebranych w trakcie pracy dydaktycznej ze studentami Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.