ROZSZERZENIE POLA ZAINTERESOWAŃ

Jak zauważa T. Szkudlarek, szansą na lepsze poznanie wielowymia­rowości, konfliktowości i wielopoziomowości indywidualnych i zbioro­wych ludzkich tożsamości oraz procesów je kształtujących, może być dziś dla pedagogiki przybliżenie jej refleksji do tej, która charakteryzuje studia kulturowe. Obszarami zainteresowań byłyby wtedy zarówno procesy produkcji kulturowej, teksty (czy szerzej—komunikaty w ogóle) będące rezultatem tych produkcji, a także odczytania i kultura przeżywana. Takie podejście stanowiłoby niewątpliwie przykład współczesnej, żywej refleksji edukacyjnej, w której kultura zbliża się do edukacji.Rozszerzenie pola zainteresowań pedagogicznych o fakty i zjawiska, które mają realne znaczenie dla rozwoju i wychowania dziecka, ale które nie mieszczą się w tradycyjnie pojmowanym obszarze jawnych, intencjonalnych, zamierzonych oddziaływań edukacyjnych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.