RUCHY SZKOŁY RADYKALNEJ

Idee ruchów szkoły radykalnej, wolnej i alternatywnej w zasadzie zachodziły na siebie, wszystkie bowiem były pod wpływem psychologii humanistycznej i stawia­ły dziecko w centrum edukacji. Protestowały przeciwko zastanej praktyce szkół i wzorcom procesu dydaktycznego, nigdy jednak nie potrafiły zaproponować doj­rzałego i kosntruktywnego planu reform. Niewątpliwie programiści powinni, nie ograniczając kierowniczej roli nauczy­ciela, dostarczyć uczniom zróżnicowanych i rozbudowanych sposobności do ucze­nia się. Chodzi o znalezienie złotego, niestety trudno uchwytnego, środka między nie licencjowaną wolnością ucznia a nie kwestionowanym autorytetem nauczyciela. Rzecz w tym, by uczeń osiągął pełnię swych możliwości we wszystkich dziedzi­nach: społecznej, humanistycznej i poznawczej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.