RYWALIZACJA MEDIÓW

W wyniku rywalizacji mediów audiowizualnych widz epatowany jest nadmiarem agresji, scenami grozy, okrucieństwa, obsceną i wulgaryzmami (zob. ofertę Polsatu, Polonii 1 i TopCanalu _ 1993_ 1994). Te, przeznaczone dla dorosłych, propozycje w wyniku splotu różnorodnych czynników i uwarunkowań oglądane są w dużej mierze przez dziecięcą i młodzieżową widownię.Fakty te znajdują odzwierciedlenie w najnowszych polskich publikacjach i badaniach także w artykułach prasowych i pu­blicznych, telewizyjnych dyskusjach. Telewizja jest oskarżana przez polskich pedagogów o powodowanie u dzieci także innych ne­gatywnych skutków wychowawczych i rozwojowych. Chodzi tu m.in. o wytwarzanie swoistego stanu uzależnienia od telewizji i w efekcie hamowanie, a nie stymulowanie, twórczego rozwoju osobowości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.