SERIA PUBLIKACJI

W serii publikacji zatytułowanych Philosophy for children (Filozofia dla dzie­ci) Lipman przedstawia strategię nauczania myślenia krytycznego. Dzieci mają spędzać wiele czasu, myśląc o własnym myśleniu i o tym, co odróżnia myślenie sku­teczni; od daremnego. Po przeczytaniu historyjek zawartych w tych publikacjach dzieci w klasie mają uczestniczyć w dyskusji i w ćwiczeniach, co pomoże im prze­jąć procesy myślowe przedstawione w historyjkach. Opracowany przez Lipmana kurs opiera się na założeniu, że dzieci z natury interesują się takimi filozoficznymi zagadnieniami, jak prawda, uczciwość, tożsamość. Dzieci same mogą uczyć się my­ślenia, badać konkurencyjne wobec własnych poglądy, rozpatrywać dowody i wy­ciągać wnioski

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.