SPRAWDZENIE W NAUCZANIU

Behawioryzm jednak żyje, ma się dobrze i wpływa na wiele z tego, co dzieje się | w klasach i szkołach. „Pod wielu względami zastosowania teorii psychologicznej w szkołach przypominają wcześniejsze podejście behawiorystyczne. Na przykład pojęcia celów operacyjnych lub modyfikacji zachowania pojawiają się na wszystkich szczeblach kształcenia, w tym na początkowym, w kształceniu specjalnym, j w alfabetyzacji funkcjonalnej i jednostkowych systemach nuaczania”.Uogólniając, można stwierdzić, że behawioryzm w nauczaniu sprowadza się  między innymi do uważnej analizy i uszeregowania potrzeb i zachowań ucznia. Zasady kontroli i nadzorowania postępów, ćwiczenia nawyków i informacja zwrotna opierają się na behawioryzmie. Korzystne warunki uczenia się są starannie plano­wane jako małe porcje nauczania i kolejne reakcje ucznia, tak żeby stopniowo zbli- j żał się on do pożądanego zachowania lub zakładanego efektu uczenia się.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.