STADIA ROZWOJU POZNAWCZEGO

W istocie toczą się ostre spory o rolę czynników wrodzonych i środowisko­wych i ich znaczenie dla poznawczych wyników uczenia się w szkole, to jest dla ilorazu inteligencji i wyników sprawdzianów osiągnięć. Wymowa zgromadzonych dowodów nie jest jednoznaczna i pozwala na rozmaite interpretacje, jako że po­szczególne czynniki trudno wyizolować i poddać wystarczającej kontroli. Więk­szość programistów nie daje się wciągnąć w te spory, chociaż ich przedmiot ma znaczenie dla edukacji i teorii uczenia się.Większość teorii poznawczych ma charakter rozwojowy: zakłada, że rozwój i dojrzewanie przechodzi przez kolejne fazy. Najbardziej wszechstronną teorię tego rodzaju prezentuje Jean Piaget, chyba najbardziej wpływowy i najczęściej cytowa­ny uczony wśród zajmujących się dojrzewaniem poznawczym i rozwojem dziecka.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.