STYL KOMUNIKOWANIA SIĘ

Od stylu komunikowania zależy też, czy na ekranie telewizyjnym pojawiają się symboliczne ramy (tzw. zwiastuny, przerywniki, zapowiedzi) wskazujące na odmienność konwencji, gatunku i umożliwiające widzowi przyjęcie odpowiedniej perspektywy odbioru.INne cechy charakteryzujące medialny obraz świata, to : Specyficzna mapa geopolityczna świata, na której mieszczą się zwykle naj ważniejsze kraje, wielkie aglomeracje i te rejony świata, gdzie aktualnie coś ważnego dzieje się lub działo (konflikty zbrojne,kataklizmy).   Struktura społeczna przedstawiana w mediach stanowi reprezentację małej części ludzkości. Jest ona wybiórcza, schematyczna, ma charakter międzynarodowy. Jej ekranowi przedstawiciele to postaci fikcyjne, przemieszane z rzeczywistymi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.