SYTUACJA KULTURALNA POLSKIEGO DZIECKA

Ostatnie lata, czas dokonującej się w Polsce transformacji ustrojowej, przyniosły znaczące zmiany w sferze szeroko rozumianej kultury. Dotyczą one także najmłodszych jej uczestników — dzieci wchodzących w kulturę w pierwszych latach istnienia III Rzeczpospolitej. Sytuacja kulturalna polskiego dziecka początku lat dziewięć­dziesiątych różni się znacznie od tej z lat minionych. Główne jej cechy są, moim zdaniem, następujące:a)     Do dziecka kierowanych jest bardzo wiele ofert kulturalnych, których nośnikami stają się multimedia; pojawiają się zupełnie nowe formy, takie jak np. gry i programy edukacyjne na CD-ROM-ach, a media dotychczas funkcjonujące zmieniają swe oblicze (np. czasopisma dla dzieci) lub wprowadzają zupełnie nowe formy (np. w telewizji—    reklamy, programy religijne i informacyjne dla dzieci).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.