SYTUACJA ODBIORCY

Biernej sytuacji odbiorcy tradycyjnej telewizji przeciwstawiana jest aktywność uczestnika sieci wybierającego samodzielnie propozycje i wpływającego np. na zakończenie audycji. Mówi się także o możliwościach wprowadzania własnych propozycji użytkowników.Zamiast odbierać gotowy model rzeczywistości, w nowej sytuacji komunikacyjnej zmuszeni jesteśmy do indywidualnego konstruowania i rekonstruowania takiego modelu. Jest to wprawdzie pewna trudność, ale prowadzi w efekcie do odmasowienia osobowości, do zniszczenia ujednolicenia ludzkich wyobrażeń i przezwyciężenia schematyzmu.Jednocześnie bogactwo, różnorodność, specjalizacja ofert kulturalnych zwiększa wymagania dotyczące kompetencji komunikacyjnej człowieka w związku z koniecznością dokonywania nieustannych wyborów, selekcji zarówno źródeł, jak i samych informacji, ustalania wiarygodności i wartości tego, co proponują nadawcy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.