SZKOŁA- TELEWIZJA

Przedmiotem refleksji pedagogicznej i psychologicznej w latach sześćdziesiątych była często relacja szkoła-telewizja. W tej ostatniej upatrywano możliwości wspomagania, uzupełniania edukacji szkolnej.Problematyka wychowawczego oddziaływania telewizji na dzieci i młodzież była w ciągu ostatnich 30 lat tematem zainteresowań wielu polskich badaczy. Wskazywano na potencjalne możliwości wy­chowawcze i edukacyjne tkwiące w tym medium, podkreślano walory poznawcze — rolę w poszerzaniu spojrzenia na świat. Telewizję traktowano często jako siłę inspirującą wiele form aktywności dziecka (aktywność społeczna, sport i turystyka, modelarstwo, technika i wiele innych, realizowanych zarówno w domu rodzinnym, w grupie rówieśniczej, szkole, jak i szerzej — w środowisku lokalnym, w placówkach kulturalno-oświatowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.