TELEDZIECKO

Mając do wyboru telewizję lub inne formy kontaktów z kulturą (książkę, czasopismo, teatr), dziecko zdecydowanie wybiera telewizję (TV kontra książka   75,2% wobec 24,8%; TV kontra czasopismo — 78,4% wobec 21,6%; TV kontra teatr — 76% kontra 24%).Wyniki te zdają się potwierdzać potoczne opinie o dzisiejszym dziecku jako „teledziecku” lub „dziecku przykutym do telewizora” i wskazują na istnienie nowych, nie spenetrowanych jeszcze obszarów badawczych, niewątpliwie wartych lepszego, dogłębnego zbadania.  Dzisiejsza reklama, obecna w naszym życiu w różnych postaciach, jest zjawiskiem, wbrew pozorom, złożonym. Sytuuje się na przecięciu kilku obszarów, takich jak ekonomia, sztuka, kultura, a także masowe komunikowanie społeczne, wkraczając przy tym na teren szeroko pojętej edukacji, temat tworzenia i funkcjonowania komunikatów reklamowych jest dziś obszerna — powstawała przez lata, stopniowo przechodząc ewolucję od uproszczeń, intuicji do interdyscyplinarnej, naukowej bazy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.