TELEWIZJA W RODZINIE

Telewizja w rodzinie, telewizja jako element środowiska wychowawczego albo podjęto nowe — telewizja jako istotna jakość w sytuacji kulturalnej polskiego dziecka.Pewne zagadnienia tak naprawdę dopiero teraz nabrały na naszym gruncie znaczenia, myślę tu zwłaszcza o przemocy, okrucieństwie, brutalności prezentowanych w mediach. Dopiero od kilku lat polskie dziecko styka się z tymi zagrożeniami w pełnym wymiarze tego zjawiska. Równocześnie pojawiły się zupełnie nowe w naszej rzeczywistości zagadnienia z pogranicza kultury, edukacji i ekonomii, takie jak reklama telewizyjna.Zainteresowanie problematyką związaną z konsekwencjami funk­cjonowania wolnego rynku mass mediów i szerokim wychowawczym kontekstem było powodem zorganizowania przez Senat RP w marcu 1995 r. seminarium „Wolny rynek mediów a wychowanie” (z udziałem m.in. M. Braun-Gałkowskiej, L. Kirwil i J. Radziewicza).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.